Abonnement
Abonnement på hundemat, kattemat og kattesand! Helt uten bindingstid eller skjulte kostnader, og det beste av alt: som abonnent får du 10% rabatt på hver fôrsekk!
Du velger leveringsintervall, legger inn ønsket betalingsinformasjon, og vipps så er abonnementet opprettet! Det er ingen bindingstid eller skjulte kostnader, og du sier opp eller forandrer ditt abonnement når det passer deg. Og det beste av alt: som abonnent får du 10% rabatt på hver fôrsekk! Det betyr at du ikke trenger å holde styr på klippekort med hver tiende fôrsekk gratis, hos oss får du rabatten hver gang! I tillegg er prisene selvfølgelig konkurransedyktige sammenlignet med andre fôrleverandører.
Logg inn på Min konto for full oversikt over dine abonnementer hos Petxl.no.
Lurer du på noe? Ta kontakt med oss på kundeservice@petxl.no
Velkommen til en enklere hverdag!
Hos oss kan du kjøpe abonnement på en rekke ulike typer mat og kattesand. Da blir det valgte produktet med det valgte antallet automatisk tilsendt, til den valgte frekvensen frem til abonnementet sies opp. Det er ingen bindingstid, og kunde kan si opp abonnement enkelt gjennom "min konto" om man har kundekonto, eller ved å kontakte vår kundeservice (kundeservice@petxl.no)
Ulike frekvenser:
- Uke
- Annenhver uke
- Hver tredje uke
- Månedlig
- Hver femte uke
- Hver sjette uke
- Hver sjuende uke
- Annenhver måned
- Kvartal (hver tredje måned)
- Seks måneder
- År (en gang i året)
Endringer du selv kan gjøre på "min side"
Logg inn på "min konto" HER
Deretter klikk på "mine abonnementer"
Deretter klikk på "rediger" under handlinger på det aktuelle abonnementet du ønsker å endre
- Endre frekvens/intervall på utsending
Endre hvor ofte du ønsker å motta produktet. Under "abonnementsplan", trykk på "rediger", og velg ny ønsket frekvens.
- Endre neste betalingsdato
Endre dato for neste trekk. Dette kan brukes for å forskyve frem neste sending om du begynner å gå tom fortere enn antatt, eller for å utsette den om du skal på ferie, har for mye fôr etc.
"Neste betalingsdato" trykk rediger, og velg ny ønsket dato. OBS: dette er dato du trekkes for produktet, etter du er trekt vil det skapes en ordre, deretter pakkes og sendes den. Så alltid regn med behandlingstid og sendingstid før du vil motta produktet.
- Endre leveringsadresse
Har du flyttet må du endre leveringsadresse inne i abonnementet i tillegg til i adresseboken din på "min side".
Start med å klikk på "adressebok", og "legg til adresse". Dersom du har flyttet så husk å huk av for standard faktura og leveringsadresse.
Deretter gå inn på "mine abonnementer", gå inn på det aktive abonnementet ditt ved å trykke på "rediger". Under "leveringsadresse" klikk på "rediger" og deretter velg den nye adressen fra adresseboken din.
- Kansellere abonnement
Under det aktuelle abonnementet, klikk på "avbestille abonnementet" dersom du ønsker å kansellere det. Da vil det endres til status "avbrutt" under mine abonnementer.
For å ha aktivt abonnement må det legges inn ett gyldig betalingskort med dekning, er det ikke dekning på kortet på trekkdatoen vil det bli forsøkt trekt igjen dagen etter. Kunde kan når som helst si opp abonnementet, og gjennom "min konto" endre betalingsdag.
Obs: Det går dessverre ikke an å oppdatere betalingsmetode. Så er kortet ditt utløpt, må du kansellere abonnementet og opprette et nytt.
Vi gjør vårt ytterste for å holde prisene våre så lave som mulig. Noen ganger vil økte kostnader til produksjon og distribusjon føre til prisøkning hos våre leverandører, og det må også reflekteres i våre priser. Vi er sikre på at vi har konkurransedyktige priser, og kan derfor tilby prismatch på våre produkter.
Prisendringer justeres direkte i nettbutikken og i abonnementene. Større prisendringer (kr. 100 eller mer) varsles på e-post til våre abonnenter.