Bestilling
Alle bestillinger må legges inn via nettsiden, vi har dessverre ikke mulighet til å legge inn, endre eller opprette ordre eller abonnement på vegne av kunder.
FØR DU LEGGER INN DIN BESTILLING
For at pakken din skal komme raskt frem er det viktig å dobbeltsjekke at adressen er korrekt. Hvis adressen er ufullstendig vil Posten kunne ha utfordringer med å få levert pakken (spesielt ved hjemlevering) og du risikerer at pakken blir returnert til oss.
Husk også å sjekke at det er oppgitt korrekt e-post/telefonnummer før du bekrefter bestillingen. Dersom det skulle være oppgitt noe feil, ta kontakt med oss på kundeservice@petxl.no så fort som mulig.
KAN JEG KANSELLERE/ENDRE MIN BESTILLING?
Du kan sende en forespørsel om kansellering til Kundeservice, men vi har dessverre ikke mulighet til å garantere kansellering.
Merk at det ikke er mulig å kansellere dersom ordren allerede har blitt pakket.
Ved høytider har vi dessverre ikke mulighet til å kansellere ordre eller endre bestillinger. Ønsker du å sende i retur, finner du informasjon om det her:
https://www.petxl.no/kundeservice/retur
NÅR SENDES BESTILLINGEN MIN?
Lageret pakker og sender så fort de har mulighet, men det kan ta 1-3 virkedager før ordren din sendes fra lageret vårt. Du vil motta en e-post så fort pakken er sendt fra oss. Under kampanjer kan det være lengre leveringstid på grunn av stor pågang.
KAN JEG SPORE PAKKEN MIN?
Sporingsnummer står i e-posten du får tilsendt når pakken sendes fra oss. Vær oppmerksom på at det kan ta opp mot 24 timer før pakken er søkbar hos Posten. Vi anbefaler å laste ned Posten sin app. På ekspresslevering er dessverre ikke sporingen tilgjengelig for øyeblikket.